|
|
Autor |
Wiadomość |
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 21:32, 12 Mar 2011 |
|
STARA KARTA POSTACI
KY KYSKE
Doświadczony [5]
Rytuał [drobna, całowanie krzyżyka], Honorowy [poważna], Lojalny [drobna]
Charyzma: +0
Tempo: 6"
Obrona: 9
Wytrzymałość: 7 (2)
Duch k6
Siła k8
Spryt k6
Wigor k6
Zręczność k8
Walka k12
Pocisk k8
Zastraszanie k6
Wyśmiewanie k6
Zdolności nadprzyrodzone [supermoce]
Charakterny
Szybki cios
Garda
Grad ciosów
Punkty mocy: 20
Pocisk [błyskawice]
Ekwipunek:
Fuuraiken [miecz błyskawic, Si+k8, waga 8]
Szata Holy Orders [kolczuga, Pancerz +2, waga 25, chroni korpus, ramiona, nogi]
|
Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Pon 14:57, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 21:32, 12 Mar 2011 |
|
NOWA KARTA POSTACI
KY KYSKE
Doświadczony [5]
Rytuał [drobna, całowanie krzyżyka]
Honorowy [poważna]
Lojalny [drobna]
Charyzma: +0
Tempo: 6" [+k6"]
Obrona: 9
Wytrzymałość: 7 (2)
Duch k6
Siła k8+1
Spryt k6
Wigor k6
Zręczność k8
Walka k12+1
Pocisk k8
Zastraszanie k6+2
Wyśmiewanie k6+2
Zdolności nadprzyrodzone [supermoce]
Charakterny
Szybki cios
Garda
Grad ciosów
Punkty mocy [supermoce]: 20
Pocisk [błyskawice]
Ekwipunek:
Fuuraiken [miecz błyskawic, Si+k8, waga 8] [lvl 3+]
Szata Holy Orders [Pancerz +2, waga 25, chroni korpus, ramiona, nogi]
Pierścienie [2/2]:
Pierścień Siły
Pierścień Walki
Rozwinięcia:
1 - Pocisk k8
2 - Charakterny
3 - Szybki cios
4 - Garda
5 - Grad ciosów
6 - Siła k10
7 - Wigor k8
9 - Krzepki
Zmiany ekwipunku:
Hełm [Pancerz +3, waga 8, chroni głowę] [lvl 6+]
Fuuraiken [Miecz Błyskawic, Si+k6, waga 5] [lvl 0-3]
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 21:35, 12 Mar 2011 |
|
O co chodzi?
O to, że zniszczę trylion kart - każda postać będzie posiadała tylko jedną, którą będę tylko odpowiednio modyfikował na bieżąco. Dlaczego? Ano ze względu na pierścienie... Które nie są absolutnie połączone z awansem. To zmusza do takiego rozwiązania. Szybki cios i grad ciosów są wyszczególnione bo zawsze muszę wyszukiwać wśród przewag (niektóre postacie mają sporo a będzie jeszcze więcej) te, które coś robią w walce ;s
Tak samo uważam, że dopisanie premii obok umiejętności/cech, to dobre rozwiązanie, a tego nie robiłem. Ogółem dużej różnicy nie ma - jest tyle ile jest konieczne. Pogrubienia to kwestia kosmetyczna. Moim zdaniem karta wygląda mniej szaro ;p
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pon 15:03, 14 Mar 2011 |
|
Więc:
Ponieważ wszystko co zostało ustalone wchodzi już na trzecią noc żywych trupów, już po aktualnej rundzie, można już zacząć przesyłać zaktualizowane karty postaci:
Kod: |
[color=red]Imię: [/color]
[color=orange]Zawady: [/color]
[color=orange]Duch: [/color]
[color=orange]Siła: [/color]
[color=orange]Spryt: [/color]
[color=orange]Wigor: [/color]
[color=orange]Zręczność: [/color]
[color=red]Umiejętności:[/color]
[color=orange]Przewagi:[/color]
[color=orange]Znane moce:[/color]
[color=red]Ekwipunek:[/color]
[color=orange]Rozwinięcia:[/color] |
Możecie zmieniać postacie dowolnie, byle zachować ogólną koncepcję.
Na co proponuję zwrócić uwagę?
Głównie na to, by posiadać odwagę ;]
Przy czym:
W ekwipunku, który ulega zmianie na jakichś rozwinięciach, należy to zaznaczyć. Można się wzorować na tym, co napisałem w przykładowej nowej karcie postaci powyżej. Można, nie trzeba - macie zrobić tak, żebym wiedział o co chodzi.
Jeżeli ktoś jest zupełnie pewien, że postaci danej zmieniać nie chce w ogóle, proszę o przesłanie stosownego pm'a - ja się zajmę przerobieniem jej wtedy na nową wersję karty postaci i tyle. Ale jest to dobry moment do dokonania zmian.
Kiedy można wysyłać nowe karty?
Już od teraz albo i przed samą Nocą Żywych Trupów - nowe karty będą właśnie na nią aktualne jednak dopiero - postacie w tej rundzie walczą jeszcze na starych mimo wszystko.
Do ilu pisać rozwinięcia? Do tylu, ile postać w danym momencie posiada, i nie więcej.
Jak ktoś nie ma wszystkich postaci to uważam, że to dobry moment, żeby je potworzyć (mówię to do Levego - oraz do siebie w sumie także) - obstawiam, że przerwa pomiędzy tą rundą a nocą będzie większa niż standardowo, właśnie ze względu na te zmiany w kartach, więc i chwila na nową postać się znajdzie, co?
Jeżeli ktoś posiada jakieś postacie, których chciałby się pozbyć koniecznie i stworzyć coś nowego, też uważam, że to dobry pomysł, by zrobić to teraz.
Póki co, nowe rzeczy są tylko w dziale Ważne - przerzucę je normalnie do bazy danych, gdy wszystko co z updatem związane, zostanie zakończone.
EDIT:
Oczywiście statystyki piszemy jak dla postaci bez rozwinięć!
Sam naniosę rozwinięcia!
Chcę mieć klarowną sytuację xD
|
Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Pon 15:22, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |