|
|
Autor |
Wiadomość |
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 18:11, 09 Mar 2011 |
|
Przewag kilka nowych mam do zaoferowania. Kilka z almanachu superbohaterów, kilka z czegoś innego... No za dużo ich nie ma ale zawsze mogą się przydać.
PRZEWAGI BOJOWE
Celny cios
Wymagania: Doświadczony, Rzucanie, Strzelanie albo Walka k6+
Wykonując cios mierzony lub atakując cel za zasłoną ignorujesz 2 punkty wynikających z tego utrudnienia modyfikatorów. Przewagę można wybrać trzy razy, osobno dla strzelania, walki i rzucania.
Łucznik
Wymagania: Doświadczony, Strzelanie k8+
Łucznik umie wystrzelić dwie strzały jednocześnie: może podczas jednej akcji posłać w tego samego przeciwnika dwa pociski, testując Strzelanie -2. Przeciwnik musi znajdować się na zasięgu bliskim. Sukces oznacza, że obie strzały zadają normalne obrażenia.
Tej Przewagi używać można wyłącznie strzelając z łuku. Nie zadziała, gdy posługujesz się kuszą czy inną bronią strzelecką.
Mistrz łucznictwa
Wymagania: Weteran, Łucznik
Jak wyżej, ale ignorujesz karę -2.
Mistrz rozbrajania
Wymagania: Doświadczony, Walka k8+
Specjalizujesz się w pozbawianiu oponentów argumentów - w tym wypadku, chodzi o broń. Gdy walczysz z kimś wręcz, możesz wykonać przeciwstawny test Walki. Jeżeli osiągniesz sukces, rozbrajasz przeciwnika. Przy przebiciu, przeciwnik doznaje Szoku, a jego broń w filmowym stylu wylatuje z dłoni i frunie na k4 cale. Rzuć k12, a wynik odczytaj jak godziny - dzięki temu będziesz wiedział, w którą stronę poleciał wytrącony oręż.
Mocarne ramię
Wymagania: Doświadczony, Walka k8+
Bohater potrafi walczyć bronią dwuręczną, trzymając ją w jednej ręce. To niebagatelny wyczyn, wciąż zatem stosują się wszystkie reguły ograniczenia kostki obrażeń wysokością Siły postaci. Nie sposób wprawdzie walczyć dwiema sztukami takiego oręża jednocześnie, ale dzięki tej przewadze postać może używać równocześnie tarczy czy też innej, jednoręcznej broni.
Nieprzewidywalny
Wymagania: Doświadczony, Spryt k8+, Walka k8+
Jesteś mistrzem wprawiania przeciwników w konsternację. Nigdy nie tracisz rezonu, więc otrzymujesz +2 do sztuczek opartych na Sprycie. A także +1 do Obrony, jeżeli twój przeciwnik nie posiada zwierzęcego Sprytu (zwierzęta trudniej zwieść, gdyż kierują się instynktem, nie racjonalną oceną sytuacji).
No, chodźcie!
Wymagania: Doświadczony, Walka k8+
Potrafisz obronić się przed przeważającymi siłami wroga. Obniżasz przeciwnikom modyfikator za dodatkowych walczących z tobą przeciwników o -2. W związku z tym, gdy atakują cię trzy osoby na raz, żadna nie otrzymuje modyfikatora do testu, a pięciu napastników ma tylko +2.
No, chodźcie tu, wszyscy!
Wymagania: Heros, Walka k10+, No, chodźcie!
Jesteś mistrzem samoobrony albo ruszasz się jak grzechotnik. Walczący z tobą przeciwnicy nie otrzymują w ogóle premii za atak wielu na jednego.
Przyjęcie ciosu
Wymagania: Nowicjusz, Wigor k10+
Bohaterowie posiadający tę przewagę potrafią przyjąć ciosy na klatę: mają szczęście, los jest po ich stronie, albo są po prostu strasznymi twardzielami. Tak czy siak dodają +2 do testu wyparowywania ran.
Rozbicie
Wymagania: Doświadczony
Posiadacze tej przewagi doskonale wiedzą, jak uderzyć w najsłabszy punkt pancerza.
W rękach postaci, która posiada tę zdolność, każda broń dystansowa i ręczna pozwala zignorować 1 punkt Pancerza (w dodatku do własnej wartości PP) podczas zwykłego trafienia lub 2 punkty przy przebiciu.
Przewaga działa na wszystkie formy pancerza: naturalny, magiczny i tak dalej.
Roztrzaskanie
Wymagania: Weteran, Rozbicie
Jak wyżej, lecz ignorujesz 2 punkty pancerza (lub 4 przy przebiciu).
Zmysł walki
Wymagania: Doświadczony, Walka k8+, Spostrzegawczość k8+
Bohater ma sporo doświadczenia w walce i potrafi kontrolować wielu przeciwników na raz. Przeciwnicy nie zyskują premii za walkę Wielu na jednego w starciu z nim.
UWAGA!
Update przewiduje możliwość pewnej modyfikacji wszystkich istniejących już postaci by móc się do niego dostosować.
A czego oczekuję od was?
Opinii na ten temat, najlepiej popartej jakąś argumentacją. W przypadku braku takowej dozwolone jest odnoszenie się wyłączenie do własnych odczuć.
I tak: Zdaję sobie sprawę z tego, że Zmysł walki oraz No, chodźcie tu, wszyscy! zapewniają analogiczne premie a No, chodźcie tu! może wydawać się być bezużyteczne. Niemniej Zmysł walki wymaga Spostrzegawczości na k8 a to jest też trochę przeszkodą.
|
|
|
|
|
|
|
Cobler666
Sensei Jihad
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 20:03, 09 Mar 2011 |
|
Dodać. Im przewag więcej, tym lepiej. Będzie większa różnorodność na forum i więcej opcji wyboru. A jeżeli ktoś nie będzie chciał to po prostu nie skorzysta. :)
|
|
|
|
|
Kodikoski
Gracz
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: G-Dz
|
Wysłany:
Czw 13:27, 10 Mar 2011 |
|
joo fajne to. Mi pasi więc Ok.
|
|
|
|
|
Mikolevy
Ke Nabz0r
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 16:21, 10 Mar 2011 |
|
Dobry pomysł - większy wybór więcej możliwości na pewno pozytywnie wpłynie na rozgrywkę :)
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 18:38, 10 Mar 2011 |
|
Zatem zatwierdzono, będą nowe przewagi!
Te, oto.
|
|
|
|
|
Mikolevy
Ke Nabz0r
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 16:25, 11 Mar 2011 |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |