|
|
Autor |
Wiadomość |
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 18:40, 09 Mar 2011 |
|
By ciekawiej lekko było Maskow proponuje wprowadzić... Magic itemy!
Tak, tak... Magic itemy! Dokładniej: Pierścienie.
Odbywać się to będzie jednak na dosyć nietypowych zasadach, gdyż:
Po każdej rundzie, bonusie, czymkolwiek, każda postać będzie miała LOSOWANY jeden pierścień. Tak! Będzie on wybierany zupełnie losowo i dodawany do ekwipunku postaci. Pierścienie będą dawały różne, drobne premie (mają być drobne!).
Co z nimi dalej? Zawsze po walce ślę do was karty postaci, tak trafiały by do was z już wylosowanym, nowym pierścieniem... Używać można by było jednocześnie jednak TYLKO JEDNEGO NA RANGĘ (Nowicjusz: 1, Doświadczony: 2, Weteran: 3, Heros: 4, Legenda: 5) i wybierałoby się go przed daną walką, w opisie taktyki, która to zostanie lekko do tego zmodyfikowana. RESZTA PIERŚCIENI PRZEPADA - tak, nie można nachomikować ringów - nie użyte po prostu przepadają by nie faworyzować zanadto tych, których postacie są tu po prostu długo. A w przypadku wyższych rang pozwalałoby to robić zbyt znaczne modyfikacje postaci... Nie o to przecie chodzi.
Więc: Masz sobie jakiś pierścień bo masz lvl 1. Po walce załóżmy, że masz drugi i dostajesz pierścień drugi... Zatem do następnej walki, tudzież Nocy Żywych Trupów, wybierasz, który pierścień chcesz założyć. Drugi: PRZEPADA NA ZAWSZE (no chyba, że wylosujesz kolejny taki sam). I tak ciągle i tak ciągle. Gdy jesteś doświadczony i możesz nosić dwa pierścienie naraz to masz bazowo dwa i losuje Ci się po prostu jeden kolejny i możesz nim zastąpić jakiś z już posiadanych.
Oto Maskowowa, prosta lista pierścieni:
1. Pierścień Ducha: dodajesz +1 do wszystkich rzutów na Ducha.
2. Pierścień Siły: dodajesz +1 do wszystkich rzutów na Siłę.
3. Pierścień Sprytu: dodajesz +1 do wszystkich rzutów na Spryt.
4. Pierścień Wigoru: dodajesz +1 do wszystkich rzutów na Wigor.
5. Pierścień Zręczności: dodajesz +1 do wszystkich rzutów na Zręczność.
6. Pierścień Obrony: dodajesz +1 do wartości swojej Obrony.
7. Pierścień Wytrzymałości: dodajesz +1 do wartości swojej Wytrzymałości.
8. Pierścień Walki: dodajesz +1 do rzutów na Walkę.
9. Pierścień Strzelania: dodajesz +1 do rzutów na Strzelanie.
10. Pierścień Rzucania: dodajesz +1 do rzutów na Rzucanie.
11. Pierścień Zastraszania: dodajesz +1 do rzutów na Zastraszanie.
12. Pierścień Wyśmiewania: dodajesz +1 do rzutów na Wyśmiewanie.
13. Pierścień Odwagi: dodajesz +1 do rzutów na Odwagę.
14. Pierścień Skradania: dodajesz +1 do rzutów na Skradanie.
15. Pierścień Spostrzegawczości: dodajesz +1 do rzutów na Spostrzegawczość.
16. Pierścień Mocy: dodajesz +1 do rzutów na Umiejętność nadprzyrodzoną.
17. Pierścień Boga Wojny: dodajesz +2 do rzutów na walkę, strzelanie, bądź umiejętność nadprzyrodzoną podczas trwania Wojny.
18. Pierścień Niszczenia Nieumarłych: dodajesz +1 do walki oraz do obrażeń gdy walczysz z nieumarłymi.
19. Pierścień Ochrony przed Nieumarłymi: dodajesz +1 do Obrony oraz Wytrzymałości w starciu z nieumarłymi.
20. Pierścień Cholernego Fuksa: Jak już padła ta dwudziestka to dostajesz gratis jednego fuksa do każdej walki.
Jest ich dwadzieścia i są ponumerowane. Tak, to sugestia, że losowane by były rzutem k20, który daje w pełni losowy wynik.
UWAGA!
Update przewiduje możliwość pewnej modyfikacji wszystkich istniejących już postaci by móc się do niego dostosować.
A czego oczekuję od was?
Opinii na ten temat, najlepiej popartej jakąś argumentacją. W przypadku braku takowej dozwolone jest odnoszenie się wyłączenie do własnych odczuć.
|
Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Czw 20:34, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Cobler666
Sensei Jihad
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 20:01, 09 Mar 2011 |
|
Świetny pomysł. Powinno dzięki temu być ciekawiej. Myślę, że uatrakcyjni to rozgrywkę i jestem za wprowadzeniem Update'u.
|
|
|
|
|
Kodikoski
Gracz
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: G-Dz
|
Wysłany:
Czw 13:30, 10 Mar 2011 |
|
ok. im więcej pierdołów tym lepsza zabawa. ^^
|
|
|
|
|
Mikolevy
Ke Nabz0r
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 16:24, 10 Mar 2011 |
|
Ke - dobrze, że dodałeś brak możliwości kumulowania pierścieni. Sensownie to brzmi - i znowu więcej możliwości = ciekawiej
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 18:38, 10 Mar 2011 |
|
|
|
|
Mikolevy
Ke Nabz0r
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pią 16:23, 11 Mar 2011 |
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Wto 21:37, 22 Mar 2011 |
|
Teraz co dalej z tymi pierścieniami:
Po każdej rundzie dodawał będę każdej postaci jeden losowy pierścień w taki sposób, że na każdą kolejną rundę poza pierwszą rundą danej postaci będzie ona ich posiadała za dużo (no za wyjątkiem momentów w których zwiększa się jego ranga jako taka przez co może mieć ich więcej na raz).
Co z nimi?
W taktyce zostało dopisane coś takiego jak Pierścienie, gdzie należy wybrać ten, który się wyrzuca, aby limit przekraczany NIE BYŁ.
Amen.
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |