Forum Savage Arena Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 UPDATE: Zastraszanie oraz Wyśmiewanie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:33, 09 Mar 2011 Powrót do góry

By zwiększyć wartość obu tych umiejętności, a wiemy iż za wysoka to ona w tym momencie raczej nie jest, proponuję umożliwić używanie ich gratis JEDEN RAZ przed samym rozpoczęciem walki.
Opis taktyki zostanie lekko ku temu zmodyfikowany a takie użycie wymagało będzie od gracza minimalnej ilości inwencji twórczej, gdyż będzie musiał opisać dokładnie działanie albo słowa postaci (nie, nie trzeba się specjalnie pocić - ale to zostanie dodane do opisu walki, więc chyba warto czasem chociaż) - takie użycie tej umiejętności będzie jednak wymagało posiadania jej na minimalnym poziomie k4, bez możliwości improwizacji.
By było "realniej" to w przypadku gdy dwójka graczy będzie próbowała napastować siebie nawzajem przed walką tymi umiejętnościami to sukces może odnieść tylko jeden. Rozdawał będę karty by określić inicjatywę tego działania i:
Gdy pierwszemu z graczy uda się zastraszyć/wyśmiać przeciwnika ten już kompletnie zastraszony/zgaszony na to swoim nie odpowiada.
Gdy pierwszemu się to nie uda - pałeczkę przejmuje drugi (tutaj roszczę sobie prawo delikatnego modyfikowania zaleceń gracza a propo wyśmiewania rywala by całość lepiej wyglądała).

Efekt? Gdy się uda użyć umiejętności względem rywala dostaje się standardowe +2 do pierwszej wykonywanej przeciwko niemu akcji oraz zastanawiam się czy w sumie nie można tego użyć do testu inicjatywy. Chyba można? Jestem skłonny uznać, że tak, ale nie trzeba.
Gdy w teście spornym uzyska się przebicie, przeciwnik dodatkowo będzie od początku walki w szoku!
Prawda, jakie to proste?

UWAGA!
Update przewiduje możliwość pewnej modyfikacji wszystkich istniejących już postaci by móc się do niego dostosować.


A czego oczekuję od was?
Opinii na ten temat, najlepiej popartej jakąś argumentacją. W przypadku braku takowej dozwolone jest odnoszenie się wyłączenie do własnych odczuć.


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Śro 18:41, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:56, 09 Mar 2011 Powrót do góry

Dobry patent. Uważam, że ta premia powinna być dodawana do inicjatywy tak jak już wspomniałeś.
Zobacz profil autora
Kodikoski
Gracz
Gracz


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: G-Dz

PostWysłany: Czw 13:34, 10 Mar 2011 Powrót do góry

obojętnie ^^
Zobacz profil autora
Mikolevy
Ke Nabz0r
Ke Nabz0r


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:28, 10 Mar 2011 Powrót do góry

Dobre - i też jestem za tym żeby dodać to do inicjatywy. Bo taki zgaszony koleś raczej powinien mieć mniejsze szanse na to żeby rozpocząć walkę.
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:34, 10 Mar 2011 Powrót do góry

Rzecz w tym, że ta premia +2 liczy się do PIERWSZEJ AKCJI PRZECIWKO OFIERZE. Rzecz w tym, że rzut na inicjatywę, sam w sobie akcją nie jest... ;d
No i wykorzystanie tego do rzutu na inicjatywę niweluje tą premię dalej, tzn nie użyjesz do pierwszego ataku itp itd. Nie wiem co z tym fantem zrobić!
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:05, 10 Mar 2011 Powrót do góry

Ja i tak jestem za :P
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:13, 10 Mar 2011 Powrót do góry

Chuj, że za, czy nie za!
Nie podoba mi się lekko to, że tylko dawało by to premię do rzutu na zręczność ;]

Można też zrobić tak:
Da to premię do rzutu na zręczność, jeżeli od tego ma zależeć wygrana w teście inicjatywy. W przeciwnym wypadku nie: Dzięki temu gracz dostanie tą premię +2 dopiero podczas wykonywania pierwszej realnej akcji w trakcie walki, o - to dobre? :)
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:16, 10 Mar 2011 Powrót do góry

O, to jest dobre. :D
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:34, 10 Mar 2011 Powrót do góry

O, to tak będzie, jeżeli nikt nie zgłosi zażaleń.
Zobacz profil autora
Mikolevy
Ke Nabz0r
Ke Nabz0r


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:23, 11 Mar 2011 Powrót do góry

Ke.
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:37, 22 Mar 2011 Powrót do góry

Zostało dodane do taktyki coś takiego jak Próba woli.
Zobaczymy co z tego wyjdzie ;]
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)