Forum Savage Arena Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Walki pomiędzy rankingowe Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:38, 16 Lut 2011 Powrót do góry

Osobiście gotowy jestem uznać walkę z przeciwnikiem nieznacznie różniącym się ilością rozwinięć za walkę jak równy z równym... 0 a 1, 1 a 2, 2 a 3... To są minimalne różnice. Zbyt małe, by brać to pod uwagę ;f
Walka w każdym razie jest nie mniej wyrównana niż walka pomiędzy dwoma takimi samymi rozwinięciami. Jestem za tym, żeby uznać coś takiego za normalną walkę! (Chyba, że chodzi o najwyższy poziom, tzn mistrza, wtedy nie)
Pasuje?


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Śro 20:38, 16 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Haymo
Mistrz Painta
Mistrz Painta


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 101 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:33, 16 Lut 2011 Powrót do góry

Tak będzie dobrze.
Zobacz profil autora
Kodikoski
Gracz
Gracz


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: G-Dz

PostWysłany: Czw 17:43, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Jop ^^ pasi. Chuck rules xD
Zobacz profil autora
Mikolevy
Ke Nabz0r
Ke Nabz0r


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:15, 17 Lut 2011 Powrót do góry

yyyeeeuu... aaaa...
okey :D
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:35, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Może być. Trzeba zrobić coś żeby te walki trochę dłuższe były, a myślę, że szybszy rozwój postaci w tym pomoże. :)
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:37, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Długość walki jest mało od tego zależna... Te ostatnie były tak krótkie ze względu na pokręcone rzuty kostkami ;f
Kości > wszystko inne
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:40, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Ok :D No ale i tak uważam, że te walki to akurat dobry pomysł. :)
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:46, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Te walki to rzecz niezbędna w dalszym rozwoju. Chcę pokombinować jak przyspieszyć awansowanie... Żeby docelowo ranking przedstawiał się na przykład następująco:
1x 0 lvl
1x 1 lvl
1x 2 lvl
1x 3 lvl
1x 4 lvl
1x 5 lvl
1x 6 lvl
1x 7 lvl
itd... Aż do 1x 19 lvl lub inaczej zależnie od ilości postaci xD
Tudzież w przybliżeniu tego stanu bo dokładnie takiego utrzymać się nie da. Tutaj jest to do zrobienia bardziej niż w D&D bo tam różnice były zbyt masakryczne między postaciami ;p
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:48, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Rozumiem. No więc ten pomysł zdecydowanie powinien w tym pomóc i przy okazji uatrakcyjnić rozgrywki. :)
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)