Autor |
Wiadomość |
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 20:38, 16 Lut 2011 |
|
Osobiście gotowy jestem uznać walkę z przeciwnikiem nieznacznie różniącym się ilością rozwinięć za walkę jak równy z równym... 0 a 1, 1 a 2, 2 a 3... To są minimalne różnice. Zbyt małe, by brać to pod uwagę ;f
Walka w każdym razie jest nie mniej wyrównana niż walka pomiędzy dwoma takimi samymi rozwinięciami. Jestem za tym, żeby uznać coś takiego za normalną walkę! (Chyba, że chodzi o najwyższy poziom, tzn mistrza, wtedy nie)
Pasuje?
|
Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Śro 20:38, 16 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Haymo
Mistrz Painta
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 21:33, 16 Lut 2011 |
|
|
|
|
Kodikoski
Gracz
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: G-Dz
|
Wysłany:
Czw 17:43, 17 Lut 2011 |
|
Jop ^^ pasi. Chuck rules xD
|
|
|
|
|
Mikolevy
Ke Nabz0r
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 19:15, 17 Lut 2011 |
|
yyyeeeuu... aaaa...
okey :D
|
|
|
|
|
Cobler666
Sensei Jihad
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 21:35, 17 Lut 2011 |
|
Może być. Trzeba zrobić coś żeby te walki trochę dłuższe były, a myślę, że szybszy rozwój postaci w tym pomoże. :)
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 21:37, 17 Lut 2011 |
|
Długość walki jest mało od tego zależna... Te ostatnie były tak krótkie ze względu na pokręcone rzuty kostkami ;f
Kości > wszystko inne
|
|
|
|
|
Cobler666
Sensei Jihad
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 21:40, 17 Lut 2011 |
|
Ok :D No ale i tak uważam, że te walki to akurat dobry pomysł. :)
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 21:46, 17 Lut 2011 |
|
Te walki to rzecz niezbędna w dalszym rozwoju. Chcę pokombinować jak przyspieszyć awansowanie... Żeby docelowo ranking przedstawiał się na przykład następująco:
1x 0 lvl
1x 1 lvl
1x 2 lvl
1x 3 lvl
1x 4 lvl
1x 5 lvl
1x 6 lvl
1x 7 lvl
itd... Aż do 1x 19 lvl lub inaczej zależnie od ilości postaci xD
Tudzież w przybliżeniu tego stanu bo dokładnie takiego utrzymać się nie da. Tutaj jest to do zrobienia bardziej niż w D&D bo tam różnice były zbyt masakryczne między postaciami ;p
|
|
|
|
|
Cobler666
Sensei Jihad
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Czw 21:48, 17 Lut 2011 |
|
Rozumiem. No więc ten pomysł zdecydowanie powinien w tym pomóc i przy okazji uatrakcyjnić rozgrywki. :)
|
|
|
|
|
|