Forum Savage Arena Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Noc Żywych Trupów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:57, 14 Mar 2010 Powrót do góry

Noc Żywych Trupów

Image

Jest noc. Ciemność. Wszechobecny mrok. Na środku areny zebrali się wszyscy jej zawodnicy by stawić czoła zbliżającej się hordzie umarlaków. Ta walka to pewna śmierć jednak mimo tego to robią. Umierali już wiele razy. To dla nich nic nadzwyczajnego. Tłum w przerażeniu będzie oglądał ich zmagania.

Sytuacja na początku: Wszyscy zawodnicy areny stoją zebrani razem na środku areny. Hordy zombie znajdują się... Około dwudziestu metrów od nich. Inicjatywa Zombie - Gracze nie istnieje. Zaczynają gracze a inicjatywa występuje tylko pomiędzy nimi. Podsyłanie taktyki działa normalnie.

Cel: Zniszczyć jak najwięcej umarlaków z niekończącej się fali. Przeciwnikami są zombie powstałe z ciał ludzi, elfów, orków... Oraz innych średniego rozmiaru humanoidów. Każdy zombie ma 16 PW co przekłada się na 16 punktów maksymalnych do zdobycia za każdy cios. Każdy cios - nie trupa.

Awans: Awansuje nie więcej jak połowa przedstawicieli każdego poziomu. Ta z największą zdobytą ilością punktów oczywiście. Jednak nie więcej niż mogłoby awansować przy normalnych walkach (tyczy to się poziomów na których przewagę liczebną stanowią postacie jednego gracza). Brak też awansu na najwyższym aktualnym poziomie.

Utrata poziomu: Brak.

Zakazy i ograniczenia:
-całkowity zakaz atakowania swoich
-zakaz wspierania wyłącznie swoich postaci przez inne (każda postać działa sama - dozwolone na innych tylko buffy obszarowe, które działają zarówno na własne postacie jak i na cudze - i zakaz kombinowania w tej sprawie)
-zakaz latania (zombie muszą mieć możliwość dosięgnięcia postaci - latanie przez 50 minut mija się z celem)
-zakaz bycia niewidzialnym, eterycznym, bezcielesnym i tym podobne (zombie muszą widzieć cel - poza tym to ma być heroiczna walka a nie ukrywanie się)
-z nieumarłych podczas Nocy nie da się wysysać PW

Częstotliwość występowania:
Po każdych trzech zwykłych rundach.


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Wto 10:50, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 7 razy
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:58, 14 Mar 2010 Powrót do góry

Ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko jest jasne. ;]
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 6:55, 15 Mar 2010 Powrót do góry

A i ostrzegam, że tutaj czas przesyłania taktyk będzie bezwzględnie przestrzegany. Bo, żeby zacząć coś robić, muszę mieć WSZYSTKIE taktyki. Więc albo wyrabiacie się z czasem albo się nie stawiacie.

Dodano nowy zakaz. Co wy na to?


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Pon 7:01, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:00, 15 Mar 2010 Powrót do góry

Ale rozumiem, że ucierpi każda postać z osobna?? A nie, że na przykład przez brak 1 taktyki wszystkie nie wystąpią. Oo


Ostatnio zmieniony przez Cobler666 dnia Pon 20:36, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:14, 15 Mar 2010 Powrót do góry

Oczywiście. Kto się nie wyrobi z czasem się nie stawił.
Teoretycznie nic się nie traci ale nawet biorąc w tym udział nie da się nic stracić - jedynie zyskać. Więc strata gracza.


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Pon 18:15, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mikolevy
Ke Nabz0r
Ke Nabz0r


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:04, 17 Mar 2010 Powrót do góry

Ma Pan mój głos Panie Maskow xD
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:17, 05 Kwi 2010 Powrót do góry

Ponawiam ostrzeżenie.
Kto się nie wyrobi ten przepada tym razem nieodwołalnie.
A ja odkopałem C++ i napisałem program, który wyręczy mnie w rzucaniu pierdyliardoma kostkami i po pewnych przemyśleniach strategicznych w celu uwzględnienia wpływu różnych dziwnych rzeczy od razu poda mi sumę punktów poszczególnych osobników - ha xD
Oczywiście w pełni uwzględniając czynnik losowy.
Ale roboty i tak będzie.
Zobacz profil autora
Kodikoski
Gracz
Gracz


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: G-Dz

PostWysłany: Pią 16:32, 09 Kwi 2010 Powrót do góry

ALE żeście MNIE kur.. zrobili!!!!
Altair i Grimsh nie dostaną poziomu !!!!!!!!! KUR.. ^^


Ostatnio zmieniony przez Kodikoski dnia Śro 13:46, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:06, 09 Kwi 2010 Powrót do góry

Mogą.
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:41, 10 Kwi 2010 Powrót do góry

No to jesteśmy po pierwszej Nocy Żywych Trupów.
Opowiadać jak wrażenia.
Wszelkie sugestie i inne tego typu rzeczy bardzo mile widziane. A nawet wymagane.
Ode mnie pierwsze pytanie: Jesteście za tym, żeby noc żywych trupów odbywała się regularnie co 3 zwykłe rundy areny? Tzn teraz runda 13, potem 14 i 15 i następna noc... I tak ciągle i ciągle. Jeżeli wprowadzimy to do obiegu to istnieje spora szansa, że postacie będą do tego bardziej przystosowane bo teraz - nie oszukujmy się - nikt nie był xD

Druga sprawa to jakieś pomysły na obszarówki?
Bo wystarczy spojrzeć ile punktów nabił Primo przez trzy tury.
Dopisałem do swojego uber programy liczenie punktów za obszarówki i przeciętna kula ognia z kryształu tylko, czyli o ST 14 i waląca 5k6 podaje mi wartości punktowe w okolicach 460 (za jedną kulę)
A chyba nie tylko mi się wydaje, że coś w tym jest nie tak?
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 16:23, 10 Kwi 2010 Powrót do góry

Hmm Może być co 3 rundy, przynajmniej dopóki nam się nie znudzi. xD
Jak nikt nie był przygotowany to fajnie to wyglądało. ;]
A z tymi obszarówkami, rzeczywiście jest problem bo Primo pocisnął samego Śmierć (i brawo dla niego). xDD
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 16:54, 10 Kwi 2010 Powrót do góry

Więc teraz zapewne zacznie się proces dostosowywania postaci i pod to co spowoduje wydłużenie walki oraz zwiększenie ilości punktów i ogólnej masakry - źle?
A to, że JEST PROBLEM to widać gołym okiem xD
Ale chodzi mi o to JAK ten problem rozwiązać ;O
Jakieś sugestie walić na ten temat.
I wszystkie inne, które się nawiną.

Żadnych skarg, zażaleń? xD

Bo jeżeli nic nie wymyślimy do następnej rundy to obszarówki znowu zrobią totalny pomiot pocisk a to chyba nie bardzo ma sens.


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Nie 10:08, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kodikoski
Gracz
Gracz


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: G-Dz

PostWysłany: Śro 13:44, 14 Kwi 2010 Powrót do góry

można zakazać obszarówek i po sprawie albo ograniczyć chociaż do 1 raza na 4 poziomy
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:54, 14 Kwi 2010 Powrót do góry

Nie można ograniczać ich ilościowo!
To by się nie trzymało kupy. I gdzie by były wybuchy?

Poza tym powoli przestaję się martwić o wojowników oO
Zrobiony lekką ręką orczy wojownik na 4 poziomie, który stosując tylko jakiś lekki buff na KP i zamazanie, przy użyciu wielkiego rozszczepienia, po wbiciu się w całe stado zombie (ciągle go ośmiu nawalało) przetrwał tur 29 i nabił w tym czasie punktów... 2880.
Typowo pod noc zrobiony ale ta liczba na 4 poziom robi wrażenie tak czy siak. Jak nikt nic nie wymyśli to można poczekać i zobaczyć co z tego wyjdzie.


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Śro 19:07, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:13, 14 Kwi 2010 Powrót do góry

Spamem zapuszczam ale cóż (macie to widzieć):
Wojownik 7 + wielkie rozszczepienie + pełna płyta + korowa skóra + zamazanie + budowa 16 + kamienna skóra
Tury w pełnym otoczeniu = 87
Ilość punktów = 11 136 pkt
Jeden eliksir przyspieszenia 7 lvl daje +896 pkt
Następna kamienna skóra oznacza +59 tur życia (+7552 pkt)

Koniec zamartwiania się o obszarówki.
Magus nigdy tyle nie nabije na takim levlu xD (albo po prostu Maskow jeszcze nad tym problemem nie usiadł)
Więc ogólnie magia tylko z pozoru zdaje się być potęgą.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)