Forum Savage Arena Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Narodziny Mocy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:23, 23 Mar 2011 Powrót do góry

Narodziny Mocy
The Matrix Theme

They are the most fucking awesome warriors in the whole world!

Image

Nie wstydź się... Pokaż pełnię swojej mocy!

Opis: Narodziny Mocy mają pozwolić wreszcie wszystkim postaciom na pokazanie swojej prawdziwej natury, swojej prawdziwej super mocy! Niezależnie od tego czy zdobyłeś potężny magiczny artefakt, drzemie w Tobie głęboko ukryta moc, która objawia się tylko czasami lub której wywołanie kosztuje Cię masę energii, czy jest to efekt boskiej interwencji... Będziesz mógł tego użyć! A wszystko ku uciesze publiczności.

Moce: Źródłem mocy jest almanach superbohaterów. Moce są już od dawna zamieszczone na forum - pozmieniałem nawet kolory byście mogli rozróżnić te, które można używać od zabronionych i bezużytecznych na arenie. Nazwy mocy nieużywanych mają kolor zielony, reszta - pomarańczowy.

Częstotliwość występowania: Moce nabywane są po każdej Nocy Żywych Trupów i to ona podpada pod rundę Narodzin Mocy.

Narodziny Mocy: Do każdej Nocy Żywych Trupów przesyła się dodatkową "taktykę" zawierającą wybór mocy dla każdej z postaci. Punktów jest 10. Moce wybiera się tylko w tym momencie i lista ta zostaje zachowana aż do tych mocy wykorzystania (o czym niżej) bądź do następnej Nocy Żywych Trupów (punkty się nie kumulują).

Oznaczenie Mocy: Postacie posiadające jeszcze zasób mocy mają zmieniony kolor nicka w rankingu na bliżej jeszcze nieustalony.

O co tu do cholery chodzi?
Wybierasz sobie moce za 10 pkt dla każdej postaci w momencie trwania Nocy Żywych Trupów. Wybrane moce pozostają uśpione... Aż do momentu aktywacji. Moce aktywować można pisząc to w taktyce na daną walkę - wtedy postać staje do walki wykoksana o to co zostało wybrane w momencie Narodzin Mocy (aktywowane zostają WSZYSTKIE moce naraz). Z Narodzin na Narodziny moce mogą zostać oczywiście wybrane inne, inne też może być ich źródło. Jeżeli jedna postać z walczących w danej walce użyje mocy a druga ją jeszcze posiada - używa jej automatycznie. Ponieważ pomiędzy kolejnymi Nocami są trzy rundy normalne, istnieją trzy potencjalne rundy w których dana Moc może zostać wykorzystana. Moc nie działa na Wojnę oraz nie można jej używać na Noc Żywych Trupów. Wyłącznie do walki, czy to 1 vs 1 czy innych...

Wybuchy
Ponieważ Narodziny Mocy mają ukazywać pełnię potęgi śmiertelnych wojowników dostępne są wszelkie efekty specjalne, wizualne... Źródła mocy mogą być dowolne, dozwolone jest też nadawanie osobnych nazw postaciom nakręconych mocą (Typu Goku SSJ2, Megatona Furioso, Gandalf Biały lub coś równie dziwnego acz zgodnego z naturą postaci). Wymagane jest opisanie dokładne co postać robi by tą moc zdobyć - wścieka się, modli, żłopie jakieś potiony, czaruje... Wszystko jedno, ma to być coś wielkiego! Opisujcie wszystko jak tylko mocno się da! Tak samo z wariantami tych supermocy - mogą być zupełnie wyjebane w kosmos.


Maskowowy spam
I co sądzicie O TYM?
Jestem świadom, że będzie to wymagało przejrzenia trochę nowych materiałów ale... Dużo ich super nie ma a myślę, że warto... Podpowiem wam, że trzeci post w Almanachu Superbohaterów zawiera więcej użytecznych rzeczy niż ten drugi - a trzeba przeczytać i pierwszy. To tak tylko żebyście się nie zniechęcali od razu.

Jeżeli wyrazicie zgodę Narodziny Mocy mogą ruszać już od przyszłej Nocy Żywych Trupów!
Jeśli macie pytania, czegoś nie wyjaśniłem... Wiadomo, walcie.

ZABRONIONE
Zabronione jest wybieranie do mocy wariantów zmniejszających jej koszta.


TAKTYKA
W rundzie narodzin mocy wysyłacie do mnie PM'y z nazwą tematu zawierającą imię postaci oraz dopisek NARODZINY MOCY! Jest to osobna taktyka niż ta na Noc Żywych Trupów, nie musicie wysyłać tego razem.
Jak bardzo chcecie to w jednym pm'ie może zawierać się więcej postaci tylko niech nazwa tematu tego pm'a mówi jasno, że tak właśnie jest.
A co w samym pm'ie? Piszecie tylko jak rozdysponować te 10 pkt mocy, które zostają wam dane wraz z opisem ich wariantów - to ważne!

PS. Zmiana zdania. W sumie to NALEGAM by każda taktyka była w osobnym pm'ie. Ma to znaczenie z tego względu, że wtedy nawet ja nie będę wiedział do samego końca kto ma jakie moce. A co to da? Oczywiście im Maskow mniej wie tym lepiej, bo przecież i Maskow walczy ;)


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Nie 12:52, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:28, 23 Mar 2011 Powrót do góry

Ciekawe. Ale mogą zacząć się dziać bardzo dziwne rzeczy. :O
Zobacz profil autora
Haymo
Mistrz Painta
Mistrz Painta


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 101 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:29, 23 Mar 2011 Powrót do góry

Dawać ich tutaj Itachi i Jellal chcą już BOOM! XD
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:31, 23 Mar 2011 Powrót do góry

Oczywiście, że mogą się zacząć dziać bardzo dziwne rzeczy. Niemniej każda Postać będzie mogła użyć Mocy tylko raz na te trzy rundy, więc nie tak źle. Jak będzie za dziwnie - się wyrzuci. Ale nie sądzę by to było konieczne... Dziwność jest ok! :D
I tak przecież tu wszystko jest poryte ostro.

Rozmyślam jeszcze nad możliwością zastąpienia umiejętności Strzelanie w używaniu supermocy (bo niektóre wymagają) na umiejętność Nadprzyrodzoną, którą dana postać posiada. Tzn, że możesz używać albo tej albo tej. Umiejętności nadprzyrodzonej żadnej w almanachu superbohaterów nie ma bo opiera się na zasadach, w których jedynymi zdolnościami nadprzyrodzonymi są właśnie te supermoce. Tu myślę, że można na to pozwolić.


Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Śro 16:33, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:39, 23 Mar 2011 Powrót do góry

Boję się :D Może być naprawdę dziwnie. :O Bajzel się może zrobić. I niektórym może nie chcieć się przesyłać jeszcze dodatkowych taktyk. :O

Jeżeli już mamy to wprowadzić to myślę, że jest to słuszna propozycja.
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:42, 23 Mar 2011 Powrót do góry

Jo, bo kurde dużo to zajmuje. Levy wczoraj przeżywał, że przesłanie trzech kart postaci nowych i taktyk do nich zajęło mu AŻ 25 minut '-.-
Przesłanie samych taktyk to chyba chwila, co? Na noc tym bardziej ;S
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:48, 23 Mar 2011 Powrót do góry

No ja to wiem, ale zobacz co sam przed chwilą napisałeś...
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:56, 23 Mar 2011 Powrót do góry

Spoko, spale mu chate i będzie dobrze xD
I jeszcze Konradowi!
Zobacz profil autora
Mikolevy
Ke Nabz0r
Ke Nabz0r


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:10, 24 Mar 2011 Powrót do góry

Lama! Pisałem, że "aż" 25 minut - sam się zdziwiłem, że tak szybko poszło xD
Ja jestem za - bo jak się zabiorę za robienie taktyk już, to robię tyle ile jest - najgorszy moment żeby usiaść do kompa i ruszyć z tym xD
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:11, 24 Mar 2011 Powrót do góry

To i tak tylko przy Nocy będzie trzeba coś wybierać, więc luz.
To jajo też pewnie sapów mieć nie będzie zatem oto rodzi się moc!
Yea xD
Zobacz profil autora
Mikolevy
Ke Nabz0r
Ke Nabz0r


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:32, 24 Mar 2011 Powrót do góry

Ke.
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:03, 25 Mar 2011 Powrót do góry

Niech zatem Moc będzie z nami. :P
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:35, 26 Mar 2011 Powrót do góry

Ale mam jeszcze jedną drobną propozycję. Wyrzucić Oznaczenie mocy. Po co to?? Bez tego będzie jeszcze ciekawiej.
Zobacz profil autora
Maskow
Game Master
Game Master


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:42, 26 Mar 2011 Powrót do góry

Nie będzie. Bo będzie można sobie po prostu zapamiętać/samemu zapisać kto mocy już użył a kto nie. Albo po prostu sprawdzić poprzednie walki swego rywala po ostatniej Nocy ;)
I i tak wszystko będzie jasne.
Też mi to oznaczenie nie na rękę, ale znajdź sposób jak to obejść to pogadamy ;)
Nie da się... xD
Zobacz profil autora
Cobler666
Sensei Jihad
Sensei Jihad


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 21:26, 26 Mar 2011 Powrót do góry

A może po prostu uwzględniać to każdemu w karcie postaci?? ;)
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)