|
|
Autor |
Wiadomość |
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pon 20:55, 04 Kwi 2011 |
|
Przebudzenie Stwora
Dragon Rider
Budzi się potężny potwór... W jakim celu? To chyba jasne w jakim celu! Dzielni bohaterowie sięgną po broń by zmierzyć się w walce na śmierć i życie z jednymi z najpotężniejszych stworów świata! Zgroza...
Opis: Przebudzenie Stwora - ten termin oznacza, że do życia powołany zostanie gigantyczny potwór, bestia, której podołać nie zdoła pojedyncza osoba... Do tego trzeba całej ich hordy. Ale nie, nie będą walczyli z nią wielu na jednego. Walczyć będą jeden na jeden. Po kolei.
Zasady: Na arenie stoi wielki potwór! Jaki - zależy od danej rundy. Zawodnicy wychodzą jeden za drugim by spróbować go zabić... Pierwszy wychodzi mistrz areny, dalej następni w rankingu... W przypadku postaci na takich samych poziomach odbywa się losowanie przy użyciu kart. Pierwsi wychodzą PECHOWCY. Tak, wyjście jako pierwszym może być odbierane jako pech. Chyba, że bestia jest u kresu sił... W końcu ktoś ją chyba zabije, prawda? Jeśli nie... No cóż. Potwór zdolny posłać do piachu całą naszą arenową śmietankę...
Cel: Zabić potwora.
Awans: Awansują WSZYSCY, którzy zachowali życie. Zwycięzca i wszyscy następni co czekali w kolejce! Niemożliwym jest tylko zgarnięcie w ten sposób poziomu wyższego niż posiada mistrz.
Zabójca potwora: Zabójca potwora zostaje nagrodzony dodatkowo... Aż do następnego Przebudzenia Stwora jeden jego fuks zmienia się w Smoczego Fuksa (do każdej walki czy innego starcia). Jak działa Smoczy Fuks? Możesz wydać smoczego fuksa, by przerzucić dowolny rzut wykonywany przez postać - nie tylko testy, ale też rzuty na obrażenia, bieganie, w tabeli. Możesz też go wydać, by dodać +1k6 (na tej kostce możesz wyrzucić asa) do wyniku dowolnego testu współczynników lub rzutu na obrażenia.
Częstotliwość występowania:
Co trzy zwykłe rundy. W rundzie po Nocy Żywych Trupów.
Taktyka:
Wysyłana razem z taktyką do danej rundy. Ponieważ statystyki potwora będą jawne można lepiej zaplanować działanie. Będzie to też jedyna runda w której wybrać należy aż dwa awanse, gdyż znajdą się postacie, które aż dwa otrzymają.
Maskowowy SPAM
Bonus mający na celu zwiększyć średni poziom zawodników ;)
Ranking się specjalnie dzięki temu nie zmieni - przesunie się tylko częściowo o jeden wzwyż. Nakład pracy żaden a efekty myślę mogą okazać się ciekawe... ;)
Jak zwykle nie uszczęśliwi to wszystkich postaci - ale wszyscy szczęśliwi nie będą nigdy.
Co sądzicie? :D
Oczywiście bossy to Figury.
PRZYKŁADOWY BOSS: Smok
Smoki to ziejące ogniem monstra, siewcy rozpaczy i zniszczenia. Z potworem takiego kalibru nie walczy się łatwo i nawet młody smok stanowi śmiertelne wyzwanie dla doświadczonej drużyny awanturników. To inteligentne bestie, zdolne wykorzystać każdą przewagę i sposobność, by nauczyć moresu aspirujących smokobójców.
Cechy: Duch k10, Siła k12+9, Spryt k8, Wigor k12, Zręczność k8
Umiejętności: Odwaga k12, Spostrzegawczość k12, Walka k10, Zastraszanie k12
Tempo: 8", Obrona: 6, Wytrzymałość: 20 (4)
Zdolności specjalne:
Lotny: Smoki latają w Tempie 24 i wznoszą się w Tempie 6.
Nawałnica ciosów: Jeśli smok nie używa ognistego oddechu, w każdej turze może wykonać dwa ataki szponami i kłami, bez żadnych kar.
Ognisty oddech: Smoki potrafią zionąć ogniem (używając Wzornika Zionięcia). Każda istota, której wzornik dotknie, musi wykonać test Zręczności -2, aby uniknąć płomieni. W razie niepowodzenia, otrzymuje 2k10 obrażeń i może się zapalić (patrz ogień). Smok nie może atakować szponami i kłami w turze, w której zionie ogniem.
Opanowany: Smoki ciągną dwie karty inicjatywy i działają na wyższej.
Pancerz +4: Łuskowata skóra.
Przerażający -2: Każdy, kto zobaczy smoka, musi zdać test Odwagi z modyfikatorem -2.
Rozmiar +8: Smoki to olbrzymie stwory. Osobnik opisany tutaj ma ponad 12 m długości i waży 10 ton.
Szpony/kły: Si+k8
Uderzenie ogonem: Smok, może ściąć z nóg wszystkich wrogów znajdujących się za nim (prostokąt długi na 3 cale i szeroki na 6). To normalny atak, którego obrażenia równe są sile smoka -2.
Wielki: Postaci atakujące smoka dodają +4 do Walki i Strzelania.
Zawzięty: Ten potwór nie otrzymuje Rany, jeśli dozna Szoku dwukrotnie.
|
Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Wto 7:19, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Haymo
Mistrz Painta
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Pon 21:17, 04 Kwi 2011 |
|
Dawać to bydle tu xD masie być.
|
|
|
|
|
Cobler666
Sensei Jihad
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 16:54, 06 Kwi 2011 |
|
Dobry pomysł, nawet ostatnio o czymś podobnym myślałem, ale nie wiedziałem jak to ująć. :) Jak najbardziej jestem za. ;)
|
|
|
|
|
Mikolevy
Ke Nabz0r
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 10:04, 09 Kwi 2011 |
|
A nom. Jestem za. Jak graliśmy w DnD to coś podobnego proponowałem - ale mieli wszyscy walczyć jednocześnie... I chyba bardziej sensowne są pojedyncze starcia - wtedy na to nie wpadłem xD
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |