|
|
Autor |
Wiadomość |
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 7:10, 24 Kwi 2010 |
|
Bazą do tworzenia wszelkiego rodzaju magicznych przedmiotów nie zawartych w podręcznikach jest tabela znajdująca się na 74 stronie podręcznika księga i krew lub jej prostsza wersja znajdująca się na 242 stronie przewodnika mistrza podziemi.
Podstawowym ograniczeniem jest to, że postać nie może wejść w posiadanie żadnego przedmiotu, który wymaga wyższego poziomu czarującego niż ta posiada ogólnie. Znaczy to nie mniej nie więcej niż tyle, że na poziomach 1-2 dostępne są tylko eliksiry i zwoje z czarami pierwszego poziomu, na poziomach 3-4 drugiego, 5-6 trzeciego, 7-8 czwartego i tak dalej. To samo tyczy się specjalnych zdolności do broni, zbroi oraz innych przedmiotów (na przykład broń ostrości - poziom 10, broń ochrony - poziom 8, broń świętości - poziom 7). Warto też pamiętać, że księga i krew zezwala na tworzenie eliksirów z czarami powyżej trzeciego poziomu (jednak cena jest dwa razy wyższa niż normalnie) oraz tworzenia "kryształów" (takie stosuję nazewnictwo) z czarami nie działającymi wyłącznie na siebie. Umożliwia to "Dowolny inny czar, jednorazowy, aktywacja przez użycie".
Dodatkowo nałożone są inne ograniczenia nie uwzględnione w podręcznikach dla poziomu czarującego.
Premia z usprawnienia do atrybutu +1 / 3 poziomy (przy czym można tworzyć przedmioty z premią nieparzystą)
Premia z usprawnienia do pancerza +1 / 3 poziomy (standard)
Premia z usprawnienia do broni +1 / 3 poziomy (standard)
Premia z odbicia +1 / 3 poziomy
Premia ze szczęścia +1 / 3 poziomy
Premia z naturalnego pancerza +1 / 3 poziomy
Premia za odporność +1 / 3 poziomy
Premia do umiejętności +1,5 / poziom
Odporność na czary 12 +1 / poziom
|
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |