|
|
Autor |
Wiadomość |
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Nie 9:54, 11 Kwi 2010 |
|
PRAWDA NUMER 1
Arena to walki 1 vs 1 - nie ma wprowadzania żadnych zwierzęcych towarzyszy, chowańców ani wierzchowców. Przyzywać potwory w trakcie walki oczywiście można ale na arenę każdy wchodzi sam.
PRAWDA NUMER 2
Można przyjąć, że zwykłej, niemagicznej amunicji typu strzały, bełty i kulki do proc nie trzeba kupować. Bo kosztują grosze a przy braku zważania na ilość noszonych przedmiotów odchodziły by takie jaja typu 100x strzały. Jest łuk = są zwykłe, niemagiczne strzały.
PRAWDA NUMER 3
Czas trwania rundy wynosi aktualnie CZTERY DNI. Cztery dni na przesyłanie taktyk + czas, który zajmie mi opisanie walk. Gdy kończę robię następne losowanie i dostajecie kolejne cztery doby. Wcześniejsze podsyłanie taktyk też mile widziane (a nawet wskazane), ponieważ bardzo chętnie opisuję walki wcześniej - o ile mam obie taktyki. Jeżeli postać przegra walkę nim skończy się czas przesyłania przesyłać dla niej awansu nie trzeba.
PRAWDA NUMER 4
Jak ktoś chce usunąć jakąś postać to podczas przesyłania taktyki należy wyraźnie napisać tam wielkimi literami na kolorowo gdzieś żebym widział słowa "OSTATNIA WALKA TEJ POSTACI" lub coś w tym rodzaju.
Wtedy ta postać zostanie ładnie pożegnana a po walce trafi na cmentarz.
Wtedy można od razu zacząć tworzyć nową na zastępstwo. I lepiej by do czasu zakończenia rundy jej karta jak i opis były gotowe by mogła od razu bez żadnej przerwy brać udział w walce!
PRAWDA NUMER 5
Posiadam karty postaci na każdy poziom osobno. Jeśli postać, która miała załóżmy drugi poziom spadnie do poziomu pierwszego (tracąc poziom wraca się do tego co się miało poziom wcześniej) i ma ponownie pisać awans na poziom drugi, może po prostu zapisać tam "POWRÓT DO TEGO CO JUŻ BYŁO" lub cokolwiek innego w tym rodzaju - bym wiedział o co chodzi. Można oczywiście dokonać zmian - ale nie trzeba - a to ma ułatwić robotę i wam i mi (wy nie musicie przepisywać tego samego - ja także).
Pamiętać!
Jeżeli postać ma karty na poziom 1, 2, 3 i 4 i spadnie do poziomu pierwszego to po zmianie ustawień na poziom drugi karty na 3 i 4 też zostają usunięte!
Karty postaci rozsyłam z nazwą tematu "Karta Postaci: Postać [4]", gdzie liczba w nawiasie kwadratowym oznacza ilość poziomów danej postaci jaką dysponuję (to po to by nie robić zbędnego zamieszania i aby każdy wiedział kiedy może sobie pozwolić na wpis "to samo")
PRAWDA NUMER 6
Tematy w dziale WAŻNE należy bezwzględnie czytać i mile widziane wypowiadanie się na istotne dla forum tematy. Co za tym idzie - polecam logować się przy każdym wejściu na forum by widzieć czy jest coś nowego - oraz zaglądać tutaj jednak częściej niż raz na tydzień.
PRAWDA NUMER 7
Opis postaci obowiązuje każdego. W miarę możliwości proszę o regularne uzupełnianie opisu walk.
PRAWDA NUMER 8
Każdy gracz może posiadać maksymalnie cztery postacie biorące udział w walkach. Mając jednak ich nieparzystą ilość (1 lub 3) ryzykuje to, że jedna nie będzie brała udziału w rundzie. Dzieje się tak, ponieważ jeżeli będzie jedyny to ilość zawodników na arenie będzie nieparzysta - a co za tym idzie - jedna postać nie będzie miała z kim walczyć. By nie karać innych graczy za niekompletność postaci jednego z nich w miarę możliwości tracić kolejki będzie jakaś postać tego gracza.
PRAWDA NUMER 9
Odległość początkowa musi przyjmować wartość 10 lub 100 m.
PRAWDA NUMER 10
W przypadku braku możliwości walk na tym samym poziomie organizowane są sparingi pomiędzy postaciami na poziomach różnych. W przypadku zwycięstwa postaci na poziomie wyższym nie zmienia się nic - słabszy nie traci poziomu a ten silniejszy go nie zyskuje. Gdy wygra postać na poziomie niższym zyskuje poziom normalnie - przeciwnik natomiast traci.
PRAWDA NUMER 11
Jeżeli gracz nie przesłał jakiejś taktyki na czas to uznaje się to za walkower. Walka się nie odbywa. Postać traci poziom a jego przeciwnik zyskuje (chyba, że to był sparing, w którym przeciwnik miał wyższy poziom). Poziom traci się nawet w przypadku gdy nie stałoby się to podczas przegranej. Dodatkową karą jest czekanie przez jedną rundę minimum. Postać zostaje wyłączona z walki w następnej i gracz jest zobowiązany mimo braku walki przesłać w zamian za taktykę wyraźną wiadomość, że postać wraca do gry (inaczej będzie oczekiwała dłużej - muszę mieć pewność, że gracz jest zdolny do dalszej gry i nie jest to spowodowane jego dłuższą nieobecnością).
PRAWDA NUMER 12
W przypadku dłuższej nieobecności gracz może mnie powiadomić o tym, że jego postacie mają zostać wyłączone z walk. Uchroni go to przed walkowerem - jego postacie nie będą po prostu brały udziału w losowaniach (wypadałoby też podać orientacyjny termin powrotu do gry).
PRAWDA NUMER 13
Po drugiej Nocy Żywych Trupów rozmiar areny, do tej pory nieokreślony, został zatwierdzony jako 150 na 150 metrów. W przypadku startu na 100 metrów od siebie każdy ma za plecami 25 metrów przestrzeni. W przypadku metrów dziesięciu - 70.
|
Ostatnio zmieniony przez Maskow dnia Śro 10:02, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 10 razy
|
|
|
|
|
|
Maskow
Game Master
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Śro 10:03, 09 Cze 2010 |
|
Data ostatniej aktualizacji: 9.06.10
Modyfikacji uległa prawda numer 5.
Dodano pierwszy nawias.
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |